lördag 28 februari 2009

Jag HAR faktiskt pysslat detta året...

....även om det ser tomt ut på den fronten här i bloggen *fnissar*

Här kommer därför en bildkavalkad i vad jag har gjort för något!

Alltid bra att ha ett födelsedagskort...



Ytterligare ett födelsedagskort...



Eftersom att jag är KASS på att komma ihåg födelsedagar så tänkte jag att jag kunde göra en födelsedagsbok. Detta var från början Tettiz idé, men jag tyckte den var så bra så jag hakade på. Så här blev min altrade bok (6*6 inch och med ett uppslag per månad)



Med tanke på ovanstående skapelse skulle ju följande kort förmodligen bli oanvändbart, men med tanke på hur väl jag känner mig själv, så kommer jag glömma någons födelsedag iallafall och då kan jag ju använda följande...



Det här var en utmaning från något ställe där man skulle pyssla utifrån vad som skulle vara ens ledmotiv under 2009. Jag kommer inte ihåg vart det var någonstans men om någon vet får ni gärna kommentera så jag kan ge rätt personer cred!



En eftermiddag så körde jag och Tettiz lite cyberpyssel och jag fick följande utmaning av henne. Det är en modifierad sketch från 2sketches4you och den visade sig vara lite av en utmaning. Jag blev inte riktigt nöjd med korten jag fick ur mig, men ibland blir det så *fnissar*









Sen var det dags för lite cyberpyssel med PN-systrarna och då gjorde jag följande:

En kortskiss:



En färg- och kortutmaningen:



En färgutmaning...



En skiss till...



En annonsinspiration...



Det var allt för nu - det kommer nog mer lite senare!
Tata for now!

4 kommentarer:

  1. Så mycket fint du hade att bjuda på!

    Har du svårt för att hålla reda på födelsedagar (och kanske namnsdagar) ska jag genast ge dej det bästa tipset för att inte missa några, gå genast in på www.birthday.se och lägg till alla viktiga födelsedagar!!! Kanonbra!

    SvaraRadera
  2. Du gör så mycket fint jämnt... Kul att få se lite av de nya :)

    SvaraRadera
  3. Underbara kort och LO:er! Aj lajk jår stajl! *kram*

    SvaraRadera