onsdag 18 februari 2009

Kolla in!!!

Kolla in HÄR och se vilka duktiga kreativa damer som skapat efter denna veckans skiss! Jättefina alster och det rycker lite i pysselfingrarna även om jag inte vet om jag har ro nog att sitta ned...

Det är fortfarande kli-igt inombords. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det dock, jag blir rastlös och uttråkad på en gång och vill bara få gå i ide ett tag. Jag blev lite besviken över att mannen inte kunde få en hel vecka ledigt från jobbet. Det är ofta så här, han ställer upp på alla andra och jobbar och sliter, men när han själv behöver få vara ledig så är det som om det är otursförföljt. Det är antingen någon världsviktigt möte, eller något han måste förbereda åt sin chef eller något annat... Grejen är ju att det är den sista veckan fram till i augusti vi båda skulle kunna vara lediga tillsammans. Jag har ju bara 2 veckors sommarledigt så det blir liksom lite ihoptryckt eller vad man ska säga... Nåväl, det är bara att gilla läget och försöka ta vara på att han iallafall fick LITE tid ledigt.

Sitter och värker på vad det ska blir till middag idag. Jag och Adam har insett att vi måste försöka röra lite mer på oss och inte bara sitta och uggla vid datorn varenda eviga kväll så vår plan är att ta en liten promenad innan maten på kvällen och sedan äta middag tillsammans och EFTER det får man sitta vid datorn hur mycket man vill! Tror att jag gör ugnspannkaka med bacon idag - det låter väl mummamumsigt? Eller? Och det borde man väl kunna göra i förväg och bara värma när man kommer hem från promenixen?

Nu ska jag greja klart med mitt röjande här så att jag har Fäng schuäjjat mitt rum lite :)

*vinkelivink*

2 kommentarer:

  1. Så tråkigt att han inte fick ledigt!

    Annars kan du göra smeten innan ni går och sedan är det bara att hälla i formen när ni kommer in igen!

    *kram*

    SvaraRadera
  2. Med risk för att låta bitter... Det är inte chefen som tackar en vid dödsbädden. Och är det ingen som ställer upp för honom kan väl han lika gärna lägga ner också? Det viktigaste är att vara med varann! Man jobbar för att kunna leva, inte tvärt om. Hälsa honom det! ;)

    Kram och puss

    SvaraRadera