söndag 1 mars 2009

Fina adressböcker!

Kommer ni ihåg i mitt förrförra inlägg så visade jag en födelsedagsbok?

Inte nog med det - jag passade även på att göra en adressbok när jag var hos Tettiz kring nyår!

Jag blev jättenöjd och jag har nu någonstans att skriva ner allas adresser istället för att ha sjuttioelva lappar liggandes överallt *fnissar*



Detaljbild på flärparna:



När Adams mamma var här förra helgen och fick syn på min adressbok ville hon ockås ha en så jag pysslade ihop en till henne också - nedan serni resultatet! Jag är ruggans nöjd! Och det kan ju vara för att jag ÄLSKAR October Afternoon!!





Sådär, det var allt om pysschlandet.

Idag är det en underbart fin vårdag i England, man kunde riktigt känna att solen VÄRMDE!! Var hos svärisarna och åt söndagsmiddag och sedan gick vi på en rask promenad. Tog två bilder med mobbekameran som jag kan visa här. Kolla bara på de UNDERBARA snödropparna *kärlek*





Nej ni söthumlor, nu är det dags för mig att laga lite ost- och skinkpaj och förbereda mig mentalt för att börja skolan/utbildningen igen imorgon. Jag ska tillbring amina nästa 8 veckor på "General Surgery" *gulp* men jag hoppas att det ska gå bra och att jag inte får det alltför jobbigt. Om inte annat brukar jag alltid htta underbart underfundiga och söta gamla farbröder och gummor som vill berätta massa skojigt för mig!

Vi hörs snart igen!! Kan tipsa och upplysa om att ni nog ska hålla uppkik i Brunkullans blogg och deras forum för bus de närmsta dagarna *fnissar*

Tata for now....

8 kommentarer:

  1. Vilka vackra adressböcker! Jag kan bara hålla med dig om AO, de är så underbara!!!

    Men vart kommer den söta brevstämpeln(?) ifrån. Den var ju såå söt!

    SvaraRadera
  2. Vilka jättefina adressböcker du gjort vännen, förstår att du är nöjd! *kram*

    SvaraRadera
  3. Vill också ha såna superfina! Var beställer man? *letar efter beställningsformulär*

    SvaraRadera
  4. Men OJ! Har inte varit här på ett tag, vad mycket fint du har gjort! TOKgillar de där adressböckerna, varför gör jag aldrig sån't....

    SvaraRadera
  5. Vad söta ni är!

    Ja det är skojigt och pilligt och tar en del tid, men ajg blev verkligen SÅÅÅÅ nöjd när det väl vart klart. Nu ska svärmor fixa och reklama sin adressbok bland tanterna så får vi se om inte jag kan få sålt några :) Prisförslag någon?

    SvaraRadera
  6. Linda. Brevstämpeln är från doodle factory och går att köpa hos Starving Artiststamps - de är himla bra att ha att göra med och det är schyssta priser samt frakt!
    http://www.starvingartistamps.com/

    SvaraRadera
  7. Jättefina! Jag vill också ha vår *tittar ut på vad som mest liknar en snöstorm* :D

    De där söta tanterna och farbröderna brukar vilja berätta saker för mig också. Jag gillar dem (fast det kanske inte var någon överraskning ;).

    *kram*

    SvaraRadera
  8. Verkligen helfina små böcker du dekorerat! Dina alster är så inspirerande :)

    SvaraRadera