söndag 22 mars 2009

Nu har jag blivit utmanad av Pyssellina och då skall jag utmana 5 personer . Så här går det till.

Då jag har sett den här utmaningen på en hel del bloggar sista tiden, låter jag bli att utmana själv och låter de som vill bli utmanade :)

1. Vad heter du?: Annika
2. Ett ord på fyra bokstäver: anka
3. Flicknamn: Andrea
4. Pojknamn: Andreas
5. Yrke: Antropolog
6. Färg: Aquamarin
7. Klädesplagg: Anorak
8. Mat: Avocadoröra
9. Sak i badrummet: Ansiktskräm
10. Plats/stad: Anderna
11. En orsak att vara sen: Allvarlig trafikolycka (huuuu)
12. Något man skriker: AKTA!
13. Film: Aladdin
14. Något man dricker: Ananasjuice
15. Band: Alcazar
16. Djur: Anka (igen)
17. Gatunamn: Alphyddevägen (Skövde :) )
18. Bil: Aston Martin
19. Sång: Another day in Paradise
20. Känd person: Angelina Jolie

Så där ja, vissa var verkligen nödlösningar, men jag fick ju med allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar