onsdag 13 maj 2009

Och vinnaren är......

......


vilket är samma sak som:



Grattis grattis!
Skicka ett mail till annika.hansson SNABEL-A ent.umu.se med din adress så kommer det något litet på posten inom kort!!

Vad gäller glasögonen så har jag fortfarande inte kunnat bestämma mig. Jag känner som ni, nämligen 1:an eller 3:an. Jag tror att 1:an är lite tuffare och nog kan passa in mer på lite mer rock-kläder och så, MEN här i England måste vi ju ha finkläder på oss på sjukhuset, och då tror jag att 3:an passar bättre!

Nåväl, nu ska jag skriva ihop ett föredrag/föreläsning/undervisningsmaterial så lilla jag ska undervisa imorgon - SHIT POMMES!!!

2 kommentarer:

  1. Har en stockholmskompis som inte trodde att "eljest" var ett riktigt ord över huvud taget. Han påstår att norrlänningar hittar på egna ord hela tiden....

    SvaraRadera
  2. Grattis K8:an!

    Å Annika, sötaste nosen...jag har egentligen inte glömt att tacka för den fina presenten, det har bara inte blivit av - så TUSEN TACK! Det var en av de absolut bästa 30-årspresenterna jag fick!! Superfint kort till också. Du är alltid så omtänksam!

    PUSS på nosen!

    SvaraRadera