måndag 1 juni 2009

Hittade denna lilla lista hos sötaste Linda och tänkte jag kunde göra den!

SKOR: Högklackat på skolan/jobbet, hemma ballerina-liknande skor
SNEAKERS: Bara när jag tränar, även om jag i smyg suktar efter ett par bruna converse classic!
JEANS: Alltid när jag är ledig, men ”förbjudet” på jobbet/skolan
T-SHIRT: en del, har mest strechiga/tajta tshirtar
UNDERKLÄDER: Gärna microfiber, vita
VÄSKA: Jag har två egentligen. En högt älskad Mulberry Bayswater och en liten messengerväska som jag har på mig varje dag på sjukhuset.
PLÅNBOK: Har två stycken, en stor perfekt Mulberry plånbok samt en mindre dito som jag kan ha i min lilla ”doktorsväska”.
SOLGLASÖGON: Ja tack – stora flådiga historier, gärna med bling på!
KLOCKA: Ibland, kollar vanligtvis klockan på mobben
SMYCKEN: alltid förlovnings- och vigselring samt min doktorsring, örhängen och ibland halsband.
TV: bara när jag tittar på serier på DVD
MOBILTELEFON: Nokia
MP3: Ipod Nano, Ipod classic och en hel hög gamla ipåddisar
DATOR: iMac och min bärbara MacBook Pro
SMINK: I.D. Bare Minerals, Make Up Store och Chanel
ANSIKTSKRÄM: Clarins Beauty Flash och någon fänsyschmäncy ögonkräm från salongen jag går och vaxar ögonbrynen hos.
DEODERANT: MuM
TANDKRÄM: Sainsbury’s basic
SCHAMPO/BALSAM: Någon lila historia från frisören
TVÅL: Sainsburys standard
PARFYM: Chanel: Coco Chanel
MINERALVATTEN: Alla olika varianter och smaker, men det måste vara med bubblor!
VIN: Helst vitt nu för tiden!
DRINK: Cosmo baby…. ☺
BRÖD: knäckebröd
MAT: Just nu – Cambridgekuren, annars mycket kyckling och engelsk husmanskost
GLASS: Magnum eller Top Hat
GODIS: Schåkelaaaad
SÄNG: Hästens och Ikea
LAKAN: Vita och blåa
FRISÖRSALONG: Headquarters i Kenilworth
DAGSTIDNING: På näääääätet dårå!
MAGASIN: Jag gillar skvallerblaskor :fnissar:

Seså, iväg och gör den själva, och lämna en kommentar så nyfikna jaaaaag kan gå och glutta sen dårå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar