onsdag 3 juni 2009

Lite pysselförsäljning!

Jag rensar lite i mina gömmor, och framförallt så är det en massa pennor och lite Quickutz alfabet!

HÄR finns min säljtråd på pyssel.net med bilder och liknande!

Sammanfattning här är:

PM-pennor
1-10st: 22kr styck
11-20st: 21kr styck
21-30st: 20kr styck
31+: 19kr styck

Apple
Apricot
Berry Red
Black
Blender
Blossom
Blue Pearl
Blush
Canary
Carmine
China Blue
Cocoa
Cool Aqua
Cool grey 3
Cool grey 5
Coral
Corn Flower
Cyan
Emerald
French Navy
Gold
Grass
Henna
holly
Ice grey 2
Ice grey 5
Lavendar
Lemon
Lilac
Lime green
Marine
Maroon
Meadow green
Mustard
Olive green
Orange
Pastel Beige
Pastel Blue
Pastel Green
Pastel Pink
Patel Yellow
Pine
Poppy
primrose
Prussian
Pumpkin
Rose Pink
Royal blue
Ruby
Satin
Sky Blue
Slate
Terracotta
Umber
Warm Grey 2
Warm Grey 4

QK-alfabet
Sophisticate 600kr
Vixen 800kr
Blossom grande 500kr

Copicspennor
Ett set med 12 Copicspennor - främst avsedda att måla hudfärger med!
YR02, R02, R20, R32,E00, E04, E11, E21, E35, E37, 0, 100
SÄLJES ENBART SOM SET!
Pris: 220kr (nypris ca 265kr - jag har ALDRIG använt dem, eftersom att jag snabbt köpte de två 72pennors-lådorna!)



Övrigt
Derwent Watercolour pennor 24st - 120kr
Derwent Torrpastel pennor 36st - 200kr
Kolla in Derwents hemsida för mer info om pennorna!


Så om ni inte redan gjort det - skutt in på pyssel.net och köööööp *fnissar*
Om ni inte är medlemmar där men ändå skulle vilja köpa, skicka ett mail till mig på annikaprestwich[snabela]gmail[punkt]com!

1 kommentar:

  1. Hej raring! Jag vill gärna köpa Copics'arna om de fortfarande finns kvar. Här går de nämligen åt..!

    Kram!

    SvaraRadera