söndag 5 juli 2009

Jag vet att jag suuuuuuuger.....

..... på att uppdatera här i bloggen.... Och inget har jag att skylla på heller, förutom att jag går i skolan, försöker mig på att jobba på min kondition genom att träna, och även njuta lite av sommaren som verkar ha kommit hit!

Det jag däremot har gjort i helgen är att jag pysslat en del med Tettiz som är här och hälsar på. I äkta DrAnnika-och-Tettiz-anda har jag även rensat lite bland mina pysselsaker. Det borde vara förbjudet att vara en sådan hamster som jag är!!!

Jag har därför satt igång att rensa bland mina QK alfabet. Jag har ALLDELES för många som ligger och samlar damm då jag, liksom många andra pysslare, ser charmen med de nya sakerna och vill ha dem istället!

Om du kollar in HÄR så kan du se vad jag säljer på pyssel.net. Tänkte att jag även lägger ut listan här, om det är något som intresserar dig, så skicka antingen ett mail/kommentar här eller gå in i tråden på pyssel.net och skriv upp det där!

1. Diesel Classic 1000kr (inkl frakt)
2. Tangerine Classic 1000kr (inkl frakt)
3. Sophisticate inkl shapesen men inte lådor och pryttlar 600kr (inkl frakt)
4. Lucy Classic komplett 1000kr (inkl frakt)
5. Fiesta Cookie Cutter Classic 900kr (inkl frakt)

Så kom och köp nu, om du tycker att priset är för högt, ge mig ett bud så ser vi vad vi kan komma överens om!

Nu återgår jag till pysselbordet!!

*skickar slängpussar via internääääätet*

2 kommentarer:

  1. Ââh...dâ gôr int' nôe! Sluta ha dåligt samvete gumman. Nuförtiden behöver man faktiskt inte uppdatera så ofta, för läsarna använder blogglovin' och feeder och allt vad det nu heter. Sådetså. :)

    Är mitt i bilköpar-renovera-lägenhet-och-flytta-tider, så det finns många gap att stoppa korvöronen i......men om du inte får sålt Tangerine och/eller Diesel så kan du väl fråga mig igen om några månader eller så. Då kanske jag slår till! ;)

    Puss!

    SvaraRadera