fredagen den 30:e december 2011

Jag kunde inte låta bli....


....att vara med i MeaVitas decembertävling - att göra ett bokkort.
Ni som känner mig vet att jag lätt får mano-aggressiva tendenser av att vika eller pilla för mycket, men detta var faktiskt inte så jobbigt som det verkade.
Visst ingick ett antal svordomar i produktionen, men det ingår i service jag har!

Så här kommer mitt bidrag:




Nu är jag ju (som vanligt) ute i sista minuten, så om ni ska vara med får ni lägga på ett kol - men ni har faktiskt 23 minuter på er!! :)

Och kolla in MeaVitas underbara blogg - där finns galet med inspiration och fina saker, och utmaningar!

Och om ni bestämmer er för att ni inte har tid att pyssla, så tycker jag ni kan
spendera era julklappspengar i Karins finfinaste affär

MEAVITA,
hon har så mycket fint att jag lätt skulle kunna spendera en månadslön där!

5 kommentarer:

  1. Love it, love it, love it!!! :) SVINSNYGGT!

    SvaraRadera
  2. Såååå vackert!!

    Hoppas allt är bra. :)

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt!
    Letar inspiration febrilt då den flugit sin kos - tack jag hittade den här! :D
    By the way, såg att du hade en länk till min blogg, dock den gamla - så om du skulle få för dig att uppdatera länken vid väl valt tillfälle sä är adressen numera: http://zorcies.blogspot.com/

    Puss å kram! // Linda aka Zorcie

    SvaraRadera
  4. Mycket tjusigt! :) Älskar det lilla silverglittret på rosorna!

    SvaraRadera
  5. Haha! Tack!

    Fast jag föredrar nog den något porrigare och knasigare engelskversionen. ;-)

    Och bööö på kursen säger jag bara. Vi har pluggat i grupp nu fram till 23. Helt slut i skallen. ^^

    SvaraRadera